2011. július 26., kedd

Gyönyörű mózeskosár a Hauck és teljes matraccal:
Mivel az én kis egér alszik a saját ágyban, most nem vagyok kínál élete első álom szoba.


A Modern mózeskosár a Hauck "Patty".

A kosár készült fonott natúr színben.
A mózeskosár jön a köret az aranyos mackó design. Ez magában foglalja a romantikus baldachinos, ágynemű (amely egy kis párna 40 x 40 cm, a lepedőt és egy takarót, 80 x 80 cm) és egy megfelelő határt. Továbbá, ez egy sky bár és egy vadonatúj matrac Julius Zollner. Ezen kívül a négy kereket felszerelni, hogy az autó lehet mozgó dolgok vissza oldalon.

És most a Pénzügyi:
A mózeskosár maga ára 130 €.
Én is vettem egy matracot, amely költsége további 20 €.

Ezért vagyok azon a véleményen, hogy az ár 75 € indokolt. Zumahl az autó csak 6 hónapig használható. De én szeretném tárgyalni velem. :-D

Ha kérdései vannak, egyszerűen csak regisztrálni.


Ps: engem tisztán a következő napokban több Babacuccok
akár 100 ruházati termékek a kis hercegnők, akik született az őszi és a téli /.
És a baba kiegészítők, mint például a Vaporisatur, az élelmiszer melegebb
és egy egész Medela Pump (kézi pumpával, Mini Electric)

Egy másik hamarosan

Bárcsak annyira szórakoztató böngészés közben
Ár: 75 EUR VB