2011. augusztus 15., hétfő

Geuther Bade-/Wickelkombination Aqualino, új / használt Edition

Geuther Bade-/Wickelkombination Aqualino, új / használt kiadás
Szia, nem vagyok kínál egy jól megőrzött fürdő-wrapper kombinációja Aqualino Geuther. A pontos termék leírása megtalálható az interneten. A kombináció lehet szerelni számos fürdők, mint beállíthatja a konzol. A seb területe is állítható a magassága.

A változó szőnyeg új és használt (minta 93, lásd a képet)!

Vettem, hogy csak a fotó a csomagot, és első helyen a változó mat. Korábbi Wickelauflage általunk igényelt. Van egy új, gyors, de ez nem használható, mert költöztünk, és a pelenkázó kombináció már nem fér be a fürdőszobába. Ezért is eladni őket most, vagy mi lenne még folytatták a legalább egy év.

Egyébként a kombináció csak kisebb kopás, stb viselt az egyik lábát a gumi lökhárító egy kicsit, valószínűleg ez történik menet közben -, de érinti sem a funkciót, sem a megjelenés, én csak azt akartam megemlíteni.
Azt hiszem, még mindig nagyon jól néz ki.

A kombináció lehet megtekinteni, mint 46537 Dinslaken. Sajnos, sajnos, én csak eladni saját gyűjtő - a csomag a kombináció nagyon drága (és én is aggályai vannak a biztonság) és a szállítás nagyon drága, a méret, mert a csomag meghaladja a standard csomag mérete.

Ha bármilyen kérdése van, akkor kérjen! :-)

Én eladni a pelenkázó kombináció egy privát személy nincs garancia vagy jótállás és újbóli birtokba vételét.
Ár: 55 EUR VB